čtvrtek 10. září 2009

Rozmazlená anglická mládež



Pokračujeme v rubrice Jak se oblékají a žijí moji vrstevníci v různých zemích…
Bláznivé japončíky už sme probrali před rokem, tak vám teď přiblížim děcka kolem mě, protože si teda myslim, že to za to stojí (a protože v podstatě nemám co jinýho říct:)

Jak dneska poznamenal Jura na chatu, když někde dýl žijete, přijde přelomovej den, kdy se tam začnete cítit jako doma. Já sem k tomuhle milníku právě dospěla.
Dneska sem si zažádala o Insurance number, abych mohla víc pracovat a o Worker´s registration, což je moc užitečná věc, protože stačí vysolit tři litry a rázem pracujete v Anglii (Skotku, oni si na to rozlišování docela potrpěj) doživotně legálně. Nicméně ne, tohle není ten úplně nejvíc důvod, proč se tady teď cejtim podomácku. Dneska sem si totiž koupila úzký džíny!!! Já takový věci vůbec nenosim, ale už sem to nemohla vydržet a chtěla trochu zapadnout do davu. Už si nepamatuju, jestli sem se takhle cejtila když sem si v Japonsku koupila šaty se sobama…asi jo.
Tak co se tady odehrává.

Mám tady už 2(slovy dva) kamarády!!! S hrůzou sem zjistila, že Summer je mi docela dost podobná povahou a že je tudíž naprosto super a je to moje BESTIE (čtěte bestý, ne bestieJ) Takže jí skvěle využívám a už sem od ní vyfásla tílko Rolling Stones, protože ho nenosí a šly sme zadarmo do kina na Time travellers wife, protože manažer kina je její kámoš. A před dvěma (možná už třema) týdnama vzala mě a našeho kámoše Ala (NZ) na moji první houseparty.

To je vůbec vtipná historka, protože právě tam sem potkala svýho druhýho největšího kámoše Jamieho, kterej se tam taky dostal úplnou náhodou. Summer totiž jednoho dne šla do obchodu s mobilama a vrátila se odtamtud wtf s pozváním k jakési Leanne domů. Tak sme se dostaly jednoho večera do baráku plnýho super lidí, z nichž asi tak 10/12 tvořili kluci…a vzhledem k tomu, že my tři sme byli jediný cizinci a o Ala se kluci moc nezajímali, tak pozornost padla na mě se Summer. No comment-asi tak nějak si představuju NebeJ Takže si z toho pamatuju hlavně Staropramen, výřivku a kluky pokřikující na mě kampai! (japonsky NA ZDRAVÍ) a na zdraví (česky NA ZDRAVÍ). A taky jednoho Boha, ze kterýho sem úplně vydřená a bojim se, že ho ještě někdy potkám a nebudu samym vydřením schopná ani otevřít pusu.




Teda já dost doufám, že Rosse ještě někdy potkám, protože kromě toho, že je kámoš s White Lies a jeho táta prodal barák bubeníkovi z Franze Ferdinanda, tak se zná s manažerem klubu Ironworks a sežene mi(nám) lístky na vyprodaný gigy FF a Bloc Party (Whoa, again!!!) Jé, když ten výčet tak teďka po sobě čtu, tak sem asi fakt děsně Naive. 1.Každej tady zná někoho důležitýho. Já třeba znám trenéra místního curlingovýho týmu a to se vyplatí.
Jak teda zapadaj tihle super lidi do mýho nadpisu? Byla to moje první párty, kde se šňupal koks :D Teda já si toho vůbec nevšimla, nějak to proběhlo beze mě, ale druhej den mi Summer řekla, že jí někdo nabízel 8-O
Těm děckám je 22. Ne že bych teda byla ve svejch 23 nějak extra dospělá, ale tohle my v Čechách snad běžně neděláme, ne???


Címž se dostávám k anglickejm holkám. Adam měl pravdu, ony se fakt strašně opíjej a pak se plazej, případně spěj po ulicích. A nosej úplně šílený hadry!!! Japonsko, to byla ještě pohoda, ale před týdnem sem v obchoďáku viděla slečnu oháklou do tak krátký sukně, že jí z ní lezl CELEJ ! zadek. A měla úplně epesní makeup. A nejvíc mě překvapilo, že její kluk jí veřejně držel za ruku. Byla sem tak konsternovaná, že sem ani nepořídila fotku. 2.V sobotu večer vypadaj skoro všechny holky jako šlapky :) Hlavně co nejvíc černý oči a i když máte 99 kilo, tak si navlíct minišaty.

Další poznatek 3.Nikdo nikdy neplave v Loch Nessu. Nechápu to. Když sem asi tři dny po párty šla s Jamiem do hospody, vytáhla sem z něho, že se v jezeře nikdy nekoupal a následně ho vyhecovala, že to někdy musíme udělat. Nadšení ho opustilo celkem rychlostí světla a když druhej den pršelo, začal kňourat, jestli jako fakt. Trvalo mi tři tejdny než sem ho donutila (ehm…ono taky auto je jeho, takže si moc vyskakovat nemůžu).
Plánovala sem sice hromadnější výlet, ale z reakcí na můj patetickej (pro Cishe i když nevim, co je to „libá konotace“, papetickej) pokus o event na Facebooku ocituji například reakci Deana:“V Loch Nessu se plavat nedá, podchladíš se a dostaneš zástavu srdce“ nebo Paul:“You can´t just jump into Loch Ness!!!“
Takže nakonec sme zbyli dva odvážní. A uskutečnilo se to včera večer o půl devátý našeho času.

Celej den foukal naprosto skvělej vítr, takže i večer byly na lochu obrovský vlny a byl to neuvěřitelnej zážitek! Poprvý mě napadlo, jak šťastný místní lidi jsou, ale moc si toho navážej, protože kdybych JÁ bydlela na břehu Loch Nessu, chodila bych plavat každou noc a umřela bych zdravá a stará 130ti let.
No, zkusím vám ten pocit popsat: představte si černý jezero s vlnama jako na moři obklopený horama a konec jezera je daleko, daleko v nedohlednu. Je skoro úplná tma a to jezero je tak hluboký, že se pomalu nedá změřit. A docela studený. A víte, že v tu chvíli děláte tu šílenost jediní na světě, a někde v tý vodě je dinosaurus…



Jenom sem chtěla, abyste si to pokud možno trochu představili a přála bych každýmu tohle zažít. Je to skoro tak dobrý jako padat ze stromu. Život je super. Není to snad o těhle maličkostech? Nedokážu si představit, co bych dělala dva tejdny třeba v Tunisu v hotelovym bazénu…



Poslední novinkou je, že sem si našla brigádu. V Heatmouth hotelu, co má čtyři hvězdičky. Ne, já jim to nezazlívám, nemohli tušit, koho to přijali do týmu.
První den udělali chybu a postavili mě omylem za bar-hahaha. Přitom sem měla bejt servírka a měla sem od Summer naučený príma finty jak nosit talíře…
Napodruhý už mě postavili do latě, dali mi bzučák a řekli chudákům Kieře a Caroline, ať mě to naučej.
A tak sem tam pobíhala a nevěděla, co dělat, ale tenhle pátek už jdu po šestý a sem celkem vpoho, protože už se ani nebojim na někoho promluvit, a taky sem zjistila, že můžu bejt sebevětší tele, ale když udělám psí oči a řeknu, že je mi to moc líto, tak je to lidem sympatický, konkrétně těm chlápkům, co mi řekli, že sem LOVELY i když sem jednomu vzala talíř, co z něho ještě jed,l a pokonila jim objednávku piva a oni mi za to dali dýško 10 liber…
Jo, už znám asi 20 druhů piv, máme i lahvovej Budvar, umim servírovat vína a whisky a taky sem se po pěti dnech konečně naučila GinTonic. Uf.

I když to vypadá, že se tady mám strašně dobře, tak přece jenom je mně občas smutno. Jamie studuje v Glasgow (konstrukce letadel, aerodynamika a tydlecty věci :-O ) a v neděli se tam stěhuje a domů jezdí jenom na Vánoce. A Summer si na párty našla budoucího manžela a stěhujou se spolu do novýho, tak nevim, jestli na mě bude mít čas.

Ještěže mám děti a mám s kym koukat na Sám doma. I když mě v sobotu pěkně rozčílily. Udělala sem švestkový knedlíky, z nějaký pitomý bezglutamátový mouky, trvalo mi to asi dvě hodiny, byla s tim šílená práce a oni je nakonec nesnědly. Ale taky je to dost možná jenom prokletí knedlíků. (Eliško, je to možný, že je to už skoro rok? Rok, co sme se mořily s knedlíkama pro Gakushuin slavnosti a za odměnu potkaly Kenza a Cubasou?)
Jo a smažák jim smrdí!!! Tsss. No nejsou rozmazlený?:D

Dostala sem dva dopisy. Jeden úžasně dlouhej staropanenskej (na dopisním papíře jsou květiny!!!:)))) od Elišky, za kterej strašně moc děkuju a brzo odepíšu. A druhej mě hrozně překvapil, protože je od Tacuji:



Nápis praví, že: Pandas just lie around doing nothing every day. Dopis je sice krátkej, ale vtipnej (například záměna slov reply a replayJ), ale hlavně mi poslal moje králičí ouško, co mi čórnul 17. února na oslavě mejch narozenin a já myslela, že už ho nikdy neuvidim. No, radost největší…

Tak mě taky rozveselte. Třeba napište, jestli máte taky takovej magickej zážitek jako bylo pro mě plavání v Loch Nessu. Nebo pošlete nějaký prachy, ať si můžu jít koupit boty, prej to pomáhá na splín :P
A mějte se krásně! Čeká mě výlet do Edinbourghu za Adamem a Jamie Gehrke, co dokáže sníst 4 hamburgery v kuse.
Pozdrav pro Anet, která mi přesně teď poslala sms. Ano, půjdu s tebou na ryby! Užij si Seč.

Zanda'koupu se kdekoliv'Panda



Na co ty lidi koukaj dalekohledem ?!?



P.S. Když si tady koupíte něco na sebe a zjistíte, že se vám to nelíbí, tak to do 14 až 28 dnů můžete vrátit. Stačí mít jenom doklad a pokud možno by ten kus strojení (kašlu vám na oblečeníJ) nemusel mít díru na břiše… Chápu to teda správně, že si dneska něco epes totál koupim, v sobotu si to vezmu na sebe a pak jim to vrátim???

3 komentáře:

j řekl(a)...

1) tezko urcit miru toho, co je "bezne", ale jisty je, ze teprve az do drug life aktivne nakouknes, tak zjistis, jak moc lidi kolem tebe v tom frci .. a maj 25, 20 .. nebo i 15 ..

2) k nejakymu tomu alternativnimu zazitku. ja letos na dovolene vzal vacation crew (kluk, kluk, holka) na prohlidku zriceniny. na tom by nebylo nic dinvyho, kdyby to nebylo v jedenact v noci. zricenina se musela zteci silenou kamzici stezkou a nakonec se jeste lezlo na rozborenou obvodovou zed vysokou asi osm metru. pri tom vsem tma jak v prdeli. kamoska byla docela nasrana. ale mne to prislo nadherne mysteriozni. sedel jsem v tom nocnim skuceni, poustel z mobilu svefn-n-englar a pripadal si jinej :)

3) ted vubec nevim, co jsem chtel napsat jako treti. ale myslim, ze stacilo i tak. jo, uz vim. s tim vracenim hader. myslim, ze tvoje uvaha je spravna. jen tak trochu ceska. thats the point :))

radobyelfka řekl(a)...

Ahoooj!:))
1) Tak to nevim, vetsina mejch kamaradu sou skauti O_o

2)To zni jako presne to, co sem chtela slyset! Clovek nemusi lizt hnedka na Everest! Co to bylo za zriceninu? Nebyla to Kost? Nebyla sem ta hoka ja? Asi ne, ale mame podobnej zazitek!!! Bydlela v ty zricenine princezna?

3)Uvahu sem doplnila o tenisky a tilko, ale ani jedno se mi vracet nechce:D:D
Cesi rulez!

j řekl(a)...

zricenina se jmenuje vikstejn a nachazi se nedaleko vitkova, coz je takova vetsi prdel sveta v oderskych vrsich. asi tricet kilaku od opavy. je to tam vubec hezkej kraj.

kamoska se jmenuje jana, takze jsi to ty bohuzel nebyla. navic ty bys asi nebyla zpruzena, ze tam musis slapat :)

princezna tam mohla bydlet, kdyby ta kamoska pri zestupu ze zdi zahucela do sklepni diry. ale jelikoz probehla asi deset centimetru kolem ni, tak si nezlamala hnaty a nezustala tam :)