čtvrtek 28. října 2010

Skotské vtipy

Ach jo, tak teda jo.

Inženýr technik byl poslán na měsíc kvůli práci do Stornoway na Isle of Lewis. Dorazil jednoho šedého, deštivého a chladného dne. Druhý den se probudil, aby zjistil, že je šedý deštivý a chladný den. Další den bylo stejně a ten další den taky. Následující den, když se probudil do šedého, deštivého a chladného dne, potká na ulici malého kluka a podrážděně se ho ptá:"Bude tady vůbec někdy hezky?"
"Já nevim, mně je teprve šest"

Paní Campbellová:"Už se váš syn přestal učit hrát na dudy?"
Paní MacDonaldová:"Ne, ale sousedi už nám vyhrožují"

Shug stál na rohu Argile Street a čekal na svoje rande naslepo. Aby si dodal trochu odvahy, upíjel z plechovky Super Lager. Každou chvíli vyhlížel na jednu či druhou stranu. Konečně uviděl přicházet pěknou holku, která se zvědavě rozhlížela kolem. Shug přiskočil:
"Jsi Margaret?"
"Jsi Shug?"
"Jo, to sem já!"
"Já nejsem Margaret"

Rande naslepo pro Marii a Shuga nešlo moc dobře. Shug si pro jistotu předem zařídil, aby mu kamarád zatelefonoval v polovině večeře. Když se vrátil zpátky, povídá:
"Obávám se, že mám špatné zprávy, můj otec vážně onemocněl. Musím hned za ním."
"To je v pořádku", říká Marie s úlevou. "Můj otec má umřít o půl deváté."

A co mám s tim asi tak dělat, že jsou ty jejich vtipy tak pitomý :D

4 komentáře:

jarecek řekl(a)...

hm, asi to sedi, pac je to dost podobny s epizodou simpsons, kdy jede burns lovit lochnessku. skolnik willy tam potkava sve rodice a rozhovor mezi nimi probiha priblizne takhle:

rodice: takze ses vratil.
willy: ay.
rodice: a zase pojedes zpatky.
willy: ay.

.. (trapne mlceni)

radobyelfka řekl(a)...

Dekuju za krasny a mily komentar po dlouhe dobe! Co bych si bez tebe pocala.

Anonymní řekl(a)...

první dva slabota, druhý dva dobrýýý...
Ale spíš se těším na nějakou veselou historku! Radek

radobyelfka řekl(a)...

Radku! Ne ze bych moc verila, ze se nekdo zasmal :D

Kazdopadne dik, ale bacha na terminologii! To nejsou zadny historky! Ja tady vedu seriozni psychlogicky sondy a geograficko-kryptozoologicky vyzkumy! :D