neděle 15. února 2009

Co poslouchám už týden dokola

No jo, no jo...Největší nová naděje pro rok 2009 bla bla, kopírky Joy Division bla bla bla. Ale co mám dělat, když se mi to tak líbí! I přes tu mediální masáž půl roku před vydáním debutu. A vůbec mě chytlo celý cd, kde je jedna skladba výraznější než druhá, opravdu si nemyslim, že se dá zpěvákův hlas zaměnit s Curtisovým a fakt to není žádná komorní deprese. Je to deprese s fanfárama. Úplně ideální na Valentýna:)
Ad:Hm, tak chlapíkům z Youtube nějak vadí, že ste z Česka. Měnim video a jedno přidávám.





Není to sice klip, ale na poslechnutí stačí

2 komentáře:

j řekl(a)...

uz jsem doufal, ze napisi koment ve smyslu "tak recenze me nezlomila, ale tenhle post jo" .. jenze ten vid nefunguje .. kdyz ho pustim, naskoci hlaska "toto video neni dostupne ve vasi zemi" :) japonsko je desne elitarska zeme :))

j řekl(a)...

i give up :) videa jsem natahoval pul hodiny (mam net pres mobil) a obraz sice jede, ale zvuk ne :) neni mi prano .. snad s knizkou dopadnu lepe :)